CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

23

16:06 PM

HORA BENIDORM

15ºC

Poc núvol

SO 5km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

L'actuació s'estendrà també a l'escalinata que comunica Genaro Navarro amb La Cala i finalitzarà abans de Setmana Santa

Benidorm incorpora millores en les escales que connecten els carrers Astúries i Oviedo a la Cala

20 febrer 2026
Benidorm incorpora mejoras en las escaleras que conectan las calles Asturias y Oviedo en La Cala

L'Ajuntament de Benidorm, a través de la Regidoria d'Espai Públic, ha començat a implementar una sèrie de millores en les escales que connecten els carrers Astúries i Oviedo a la Cala. Es tracta d'una actuació demandada pels veïns de la zona en tractar-se de punts que són molt transitats per ciutadans i turistes.

Amb eixe motiu, la campanya ‘A peu de carrer’ s'ha traslladat fins allí per a comprovar, juntament amb alguns veïns, el desenvolupament dels treballs que s'estan escometent. Al capdavant es trobaven la regidora de Participació Ciutadana, Ana Pellicer; l'edil d'Espai Públic, Francis Muñoz; el de Neteja Viària, Luis Navarro; i els vicepresidents del Consell Veïnal, Francisco Martínez i Antonio Zamora.

Precisament, Muñoz ha detallat que la intervenció s'estendrà a les tres escales que comuniquen tots dos carrers, si bé l'inici s'ha produït “en la que presenta un tràfic més elevat de persones, ja que per això és més urgent el seu condicionament i millora”. En concret l'actuació consistirà en la instal·lació d'un passamà “per a ajudar al pas de les persones majors i les que presenten més dificultats per a desplaçar-se i per a millorar la seua comoditat” i en la rejuntada de les pedres i roques que configuren el paviment i els escalons, “a més de millorar l'adorn urbà”.

Els treballs, que estan executant els Serveis Tècnics municipals, estaran finalitzats abans de Setmana Santa, incloent-hi també l'escala que comunica els carrers Genaro Navarro amb la Cala, en la qual s'executarà una intervenció similar. En este cas, ha precisat Muñoz, l'actuació s'ha fet necessària “per l'obsolescència dels materials i l'ambient salí en tindre la mar molt a prop”.

Audios relacionados
Corte voz 1 Francis Muñoz
Audio file
Corte voz 2 Francis Muñoz
Audio file

CONTACTE

Enllaços per a contactar amb l'Ajuntament de Benidorm