La trobada arranca demà, divendres, i es prolongarà durant tot el cap de setmana en el Carrer de Pilota del Palau d’Esports
Videojocs, xarrades i acampada se citen este cap de setmana en una nova edició del ‘Benidorm Games Event’
La Regidoria de Joventut celebra a partir de demà, divendres, una nova edició del seu gran esdeveniment tecnològic anual de videoconsoles i PC, el ‘Benidorm Games Event’, que tindrà lloc en el carrer de pilota del Palau d’Esports l’Illa de Benidorm del 17 al 19 d'octubre i que compta amb el suport econòmic de la Diputació Provincial d'Alacant. Com en anys anteriors, hi haurà diverses zones delimitades en l'esdeveniment: Lliure, Lan i d'Acampada, ha explicat la regidora de Joventut, Ana Soliveres, que ha convidat els jóvens aficionats a estos jocs a participar en les activitats.
Soliveres ha concretat que en la primera zona s'instal·laran llocs de PS5, XBOX Sèrie X, perifèrics de conducció i realitat virtual, de manera que els participants “puguen gaudir dels videojocs més nous o amb major nombre de seguidors’, com Fortnite, Brawl Star, Clash Royal, Apex, Pro, Fifa, Tekken, Forza, Rocket League o Llec, entre altres. Igualment, s'habilitarà una ‘zona móbil’ i punts wifi per als dispositius mòbils i tauletes.
En la Zona Lan s'habilitaran 50 llocs preparats per als usuaris que acudisquen a l'esdeveniment amb els seus perifèrics (PC, pantalles, consoles, etcètera). Este espai albergarà diverses conferències. Entre elles, les que portaran per títol ‘L'entreteniment electrònic com ben cultural i social’, ‘Videojocs i esports electrònics; prejudicis i realitats’ i ‘Creadors de contingut’.
Finalment, hi haurà una Zona d'Acampada instal·lada en un espai contigu a l'edifici per als qui vulguen muntar la seua tenda de campanya per a pernoctar o com a lloc de descans.
Quant als horaris, el ‘Benidorm Games Event’ arrancarà el divendres 17 a les cinc de la vesprada i es prolongarà fins a la mitjanit. L'endemà l'horari serà de 12.00 a 24.00 hores i l'últim dia, el diumenge 19, de 00.00 a 24.00 hores.
La regidora de Joventut ha recordat que “la inscripció és gratuïta i no és necessària per a la utilització lliure de videojocs. No obstant això, si es desitja participar en algun torneig caldrà indicar-lo, així com si s'utilitzarà PC o videoconsola pròpia o usar la zona d'acampada”. Per a això, els participants hauran de facilitar el seu nom complet, telèfon i DNI. Per als quals vulguen fer servir el seu equip propi, hauran de portar el seu ordinador complet o videoconsola amb tot el necessari i se'ls facilitaran totes les connexions elèctriques i de banda ampla a internet.
Es pot obtindre més informació i formalitzar les inscripcions en https://logrodesbloqueado.com/benidorm-game-party/
