EL TEMPS A BENIDORM ARA

08

11:30 AM

HORA BENIDORM

14ºC

Poc núvol

S 10km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

5%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

El jove premiat pel Rotary Club és natural d'Altea i actualment cursa el primer any del grau de Matemàtiques, Física i Mecànica en la Sorbona de París

Álvaro Parra Ivars guanya el premi ‘Isidro Cortina’ a la millor qualificació en les proves d'accés a la Universitat

05 març 2026
Premio Isidro Cortina
Premio Isidro Cortina

Álvaro Parra Ivars, un jove alteano que va cursar estudis de Secundària i Batxillerat en l'IES Bellaguarda d'Altea, ha resultat enguany guanyador del XIV Premi ‘Isidro Cortina’ que entrega el Rotary Club de Benidorm al millor estudiant de la Marina Baixa en les proves d'accés a la Universitat. El premi s'ha lliurat hui en un acte que ha tingut lloc a Benidorm, i en el qual han participat l'alcalde de la ciutat, Toni Pérez; l'edil d'Educació, Maite Moreno; i altres membres de la Corporació local, que han abrigallat al president del Rotary Club, David Pérez; familiars d'Isidro Cortina i nombrosos socis del club. 

El jove, que es troba actualment cursant el primer curs del grau en Matemàtiques, Física i Mecànica en la Sorbona de París, després d'obtindre l'any passat una qualificació de 13,7 sobre 14 en les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), ha rebut hui el reconeixement de mans del president del Rotary Club a Benidorm, acompanyat pels seus pares i iaios. El guardó reconeix l'esforç educatiu per l'excel·lència i està dotat amb 3.000 euros. 

L'alcalde Toni Pérez ha felicitat l'estudiant premiat, a qui ha desitjat tot l'èxit en l'àmbit acadèmic, professional i personal, i també als seus familiars i docents del jove, als qui ha fet partícips també del guardó. 

Així mateix, el primer edil destacat que este reconeixement impulsat pel Rotary Club és “una gran ajuda per a facilitar a estos jóvens continuar amb la seua vida estudiantil” i ha destacat que és una mostra més de com l'entitat presidida per David Pérez “contribuïx a una societat millor”. En este cas, promocionant el talent i la formació entre la població més jove de la comarca.

CONTACTE

Trobareu el servei Benidorm Film Office a la 3 planta del Ajuntament de Benidorm a la plaça de SSMM els Reis d´Espanya s/n.

Podeu consultar o enviar-nos els vostres sugeriments al correu filmoffice@benidorm.org o als telèfons 966815400.

Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00h