L'activitat, per a la qual es posen a la venda 108 places, tindrà un preu de 18 euros
Joventut organitza un viatge al Saló del Manga i cultura japonesa d'Alacant
La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Benidorm organitzarà el pròxim 28 de març un viatge al Saló del Manga i cultura japonesa, que se celebrarà en el Recinte Firal d'Alacant. Es tracta d'un esdeveniment que gaudix exposicions, actuacions musicals, entitats i associacions, marxandatge, exhibició d'arts marcials, concursos, gastronomia, etc.
El preu és de 18 euros i en ell s'inclou el viatge i l'entrada al saló i com sempre els menors d'edat no acompanyats hauran d'aportar un permís parental. La Regidoria ha informat així mateix que es trauran a la venda 108 places. L'eixida s'efectuarà des de la palmera metàl·lica situada en l'avinguda 9 d'octubre a les nou del matí. El retorn serà a les 18 hores.
Els interessats a acudir a esta activitat poden trobar més informació en el Centre d'Informació Juvenil, on també podran formalitzar la seua inscripció.