Esta vesprada, ‘Medea’ i la setmana pròxima ‘En la luna’, ‘Melocotón en almíbar’ i ‘El laberinto del tiempo’
Amb ‘Madness’ alça el teló la III Mostra de Teatre de Benidorm

El Centre Cultural ha acollit l'obertura de la tercera edició de la Mostra de Teatre de Benidorm amb el musical ‘Madness’ de Yllana i Primital Brothers, la primera de les obres que fins al divendres que ve completaran esta iniciativa que, sobre el sisé art, ha programat la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Benidorm.’
Definida pels seus creadors com “Un deliri musical a cappella”, en ‘Madness’, els actors Manuel Gonzalez, Adrián García, Pedro Herrero i Íñigo García han donat vida als personatges d'una comèdia musical que, mitjançant les seues treballades veus, s'endinsa en els insondables misteris d'una societat secreta. L'obra s'ha servit macerada de picades d'ullet a l'actual societat tecnològica.
Prop de 300 persones han pogut gaudir del ‘Madness” de Yllana i Primital Brothers, entre ells, el regidor de Cutlura, Jaime Jesús Pérez que ha assistit, al costat d'altres membres de la corporació, a la primera jornada de la Mostra de Teatre.
Hui dissabte, el públic té l'oportunitat de gaudir de la segona de les peces, serà ‘Medea’, del Taller de Teatre que dirigix i coordina Manuel Troncoso. El dimecres 28, serà el torn d'‘En la luna’, d'Alpí Teatre; sota la direcció de Ricardo Mora. El dijous 29, ‘Melocotón en almíbar’, de Tossal Teatre, dirigida per Manuel Palazón. I el divendres 30, ‘El laberinto del tiempo’ de Companyia de Teatre 360, dirigida per Arlene Iribarren.
Totes les obres donaran principi a les 20.00 h. Les entrades es poden adquirir en www.entradasatualcance.com