L'esdeveniment, que arriba de la mà de DJ Nano, comptarà amb més de 20 artistes i bandes en directe en diversos escenaris
L'Skyfest de Benidorm acollirà l'1 d'agost el festival ‘Oro Viejo’, un tribut a la música de ball i ‘remember’
La programació d'esdeveniments de l'estiu a Benidorm va prenent forma amb la presentació este matí d'un nou certamen musical que naix amb la intenció de consolidar-se i ser un referent nacional. A les cites ja confirmades en l'Skyfest de Chayanne, el Latin Fest i el Benidorm Urban Summer Festival, hui s'ha conegut la celebració el pròxim 1 d'agost del festival ‘Oro Viejo’, un tribut a la música de ball i ‘remember’ que des de fa anys se celebra en altres comunitats autònomes com Madrid o Castella-la Manxa i que ara arriba a la Comunitat Valenciana en exclusiva a Benidorm.
El nou festival ha sigut presentat pel regidor d'Esdeveniments, Jesús Carrobles, el director executiu d'Skyfest Benidorm, i el promotor d‘Ori Viejo, José Luis Iravedra. Tots tres han coincidit que es tracta d'un esdeveniment “de referència musical” que s'ha consolidat com “l'homenatge més gran a la música de ball i ‘remember’ al nostre país”. “Fer-ho a Benidorm després de l'evolució que ha tingut era el pas lògic” ha afirmat Iravedra. Jesús Carrobles, per la seua banda, ha dit que es tracta d'“una proposta diferent, molt nostra, i que se suma al projecte de l'Skyfest, que continuarà creixent”.
Frattini s'ha mostrat convençut que el recinte Skyfest “es posicionarà com un referent” i ha expressat l'objectiu que al mateix temps siga “amable per a turistes i veïns”. En eixe sentit, ha revelat que “el soroll el tindrem molt controlat”. Per a això, el regidor Jesús Carrobles, ha avançat que de cara als esdeveniments que se celebraran en l'Skyfest este estiu, “es durà a terme una auditoria acústica prèvia de l'espai, amb l'objectiu d'optimitzar el comportament sonor del recinte”. De la mateixa manera, s'instal·larà un sistema de so d'última generació amb configuració cardioide, juntament amb panells acústics específics destinats a minimitzar la dispersió sonora i evitar possibles afeccions per contaminació acústica en el perímetre del camp.
Este festival, segons ha explicat Iravedra, naix de la mà del conegut DJ Nano, “que estarà acompanyat per més de vint DJ de música ‘remember’ d'Espanya i d'artistes i bandes que han marcat una època”. “Sonaran himnes que formen part de la memòria col·lectiva d'una generació. Serà una experiència emocional que comportarà un gran espectacle i una producció de primer nivell” ha assegurat el promotor. ‘Oro Viejo’ tindrà diversos escenaris per a DJ i bandes en directe, “amb un plantejament artístic que permetrà oferir una programació àmplia i diversa, mantenint la identitat del certamen i elevant l'experiència del públic”.
El regidor d'Esdeveniments ha agregat a més que la intenció de l'Ajuntament és la de situar-se a l'altura d'esdeveniments com els que se celebren en Star Lite o IFEMA a Madrid. “Eixe és el salt que volem donar i el que aconseguirem d'ací a pocs anys” ha dit. Carrobles també ha posat l'accent en “el gran esforç que s'està fent per a minimitzar les molèsties als veïns” i ha incidit que l'horari dels esdeveniments finalitzarà a les 00.30 hores els dies entre setmana i a les 2.30 hores els caps de setmana.
“Benidorm reforçarà el seu posicionament com a ciutat oberta a grans esdeveniments culturals i musicals i es consolidarà com un destí de referència en l'oferta d'experiències d'oci de qualitat” ha finalitzat.
Quant a la venda de localitats, Iravedra ha avançat que hui s'obri un preregistre per als qui vulguen assistir i els qui s'inscriguen podran aconseguir les entrades a un preu més reduït. Este preregistre es prolongarà durant una setmana. La venda general de localitats començarà dimarts que ve 10 de febrer, al migdia.