EL TEMPS A BENIDORM ARA

03

23:18 PM

HORA BENIDORM

22ºC

Núvols alts

C 0km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

El combinat es porta també la menció del públic al més popular i ‘Zero Garden’ de Malaspina aconseguix el de millor còctel sense alcohol

L'Hotel Alameda amb la seua ‘Flor de Llevant’ s'alça amb el premi de l'IV Concurs de Còctels

01 octubre 2025
Premios concurso de Cocktails
Premios concurso de Cocktails

El còctel ‘Flor de Llevant’ de l'Hotel Alameda, elaborat pel bàrman Yenier Barroso González, s'ha alçat hui amb el premi al Millor Còctel 2025, guardonat amb un diploma i trofeu en l'IV Concurs de Còctels del Benidorm Gastronòmic d'enguany. El combinat ha sigut el gran triomfador del certamen, puix que s'ha portat també la Menció Especial del Públic al còctel més popular.

En esta edició també s'ha premiat amb un diploma i trofeu al millor còctel sense alcohol, reconeixement atorgat per un jurat, que ha recaigut en el combinat ‘Zero Garden’, del restaurant Malaspina i elaborat pel bàrman Aaron Triolo.

El lliurament de reconeixements del concurs de còctels, penúltima activitat del Benidorm Gastronòmic 2025, ha tingut lloc este matí en l'edifici el Torrejó, amb la presència dels premiats, patrocinadors i una delegació municipal encapçalada pel segon tinent d'alcalde, José Ramón González de Zárate.

Esta quarta edició del concurs s'ha desenvolupat del 19 al 28 de setembre amb catorze establiments participants. (Baldo, Camarote Club Coctelería, D-Vora Restaurante, Hotel Alameda, Hotel Madeira Centro, Jolly Roger, La Pinta, La Pinta Beach, La Terrasse by Port Hotels, Malaspina, Pinocchio Playa, Shija Sabores de los Balcanes i Urban Beach). Cadascun d'ells havia de presentar dos modalitats de còctels: amb alcohol i sense alcohol.

En l'acte també s'ha sortejat un lot de sis vals per a canviar per altres tants còctels en els establiments participants.

El segon tinent d'alcalde i diputat autonòmic, José Ramón González de Zárate, ha clausurat l'acte i ha destacat que cada proposta “ha sigut una mostra de talent, sabor, creativitat, passió i professionalitat en elaboracions d'un nivell excepcional”. L'edil ha afirmat que la cocteleria “ha deixat de ser només la preparació de begudes per a convertir-se en una disciplina creativa i cultural, comparable a l'alta cuina, de manera que el cocteler és ara un creador, un amfitrió i un referent de tendències que busca sorprendre el client amb propostes úniques, combinant tècniques d'avantguarda amb tradició”.

Igualment, ha recalcat que els còctels no sols es gaudixen pel sabor “sinó també per la posada en escena, l'estètica i la història darrere de cadascun”.

González de Zárate ha agraït i felicitat als establiments que han pres part, així com ha fet el propi amb la labor del jurat. “Cada cocteler ha demostrat tècnica, perícia, art en la combinació i també l'esperit de compartir i d'innovar, la qual cosa ha convertit esta edició en un veritable espectacle de qualitat, que és el que fa gran a estes jornades i a Benidorm” ha finalitzat el regidor.

El calendari del Benidorm Gastronòmic 2025 finalitzarà amb les XIV Jornades dels Arrossos, que tindran lloc del 17 al 26 d'este mes d'octubre.

Audios relacionados
José Ramón González de Zárate Corte 1
Audio file
José Ramón González de Zárate Corte 2
Audio file
José Ramón González de Zárate Corte 3
Audio file