EL TEMPS A BENIDORM ARA

29

14:43 PM

HORA BENIDORM

21ºC

Poc núvol

SO 15km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

El certamen s'ha desenvolupat durant el cap de setmana al Palau d’Esports i ha congregat a criadors de 8 províncies

El XXIV Campionat d'Ornitologia ‘Vila de Benidorm’ es tanca amb més de 800 aus inscrites

13 octubre 2025
El XXIV Campeonato de Ornitología ‘Villa de Benidorm’ se cierra con más de 800 aves inscritas

El XXIV Campionat Ornitològic ‘Vila de Benidorm’ es va tancar ahir diumenge amb la participació de més de 800 ocells inscrits de criadors de fins a huit províncies espanyoles. Un certamen que s'ha desenvolupat al llarg del cap de setmana en les instal·lacions del carrer de pilota del Palau d’Esports l’Illa i que ha comptat “amb una gran afluència de públic i participants malgrat les inclemències meteorològiques”, segons ha indicat el regidor d'Esports, Javier Jordá, que va ser l'encarregat ahir d'entregar els trofeus al costat del president de la Societat Ornitològica de Benidorm, Paco Ibi. 

Entre les aus inscrites en el certamen, algunes de criadors locals i de la comarca, hi havia canaris, exòtics, caderneres, periquitos, agapornis i cotorres.

Des de la Societat Ornitològica de Benidorm han destacat “la qualitat de les aus exposades” -que han sigut valorades per huit dels millors jutges del circuit nacional i internacional-, i han recordat que diversos criadors locals “fa anys que aconsegueixen medalles en tots els Campionats d'Espanya i en tots els Mundials”.