Buscar

Més de 3.500 persones celebren a Benidorm la cerimònia d'obertura de la Copa del Món de Taekwon-Do ITF

29 Septiembre 2026
Ple de gom a gom en el Palau.
Ple de gom a gom en el Palau.

La competició reunix fins al 4 d'octubre a 2.680 esportistes de 57 països de cinc continents

Més de 3.500 persones han assistit este matí al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm a la cerimònia d'obertura de la Copa del Món de Taekwon-Do ITF, que es desenvoluparà a la ciutat fins al pròxim 4 d'octubre. L'acte ha donat el tret d'eixida a una competició que ha reunit esportistes, tècnics, àrbitres i oficials procedents de 57 països de cinc continents.

El campionat compta amb 2.680 esportistes, 259 equips i 5.671 inscripcions en les diferents categories i modalitats. A estes xifres se sumen 781 entrenadors, 112 àrbitres internacionals i 449 oficials, la qual cosa eleva a més de 4.000 el nombre de persones directament acreditades i vinculades a l'esdeveniment.

La cerimònia ha tingut la presència del regidor d'Esports, Javier Jordá, acompanyat per altres membres de la Corporació municipal; Paco Ferrando, director del Departament Nacional de Taekwon-Do ITF de la Federació Espanyola, i l'esportista benidormer Lucas Mencía, subcampió del món, a més d'altres representants nacionals i internacionals.

Durant l'acte, Javier Jordá ha donat la benvinguda a tots els participants i els ha desitjat el “major dels èxits” en la competició, i també una “feliç estada a Benidorm”, ciutat que, ha assenyalat, els rep “amb els braços oberts”. Per part seua, Lucas Mencía ha traslladat la benvinguda en nom de la comunitat esportiva de Benidorm i ha expressat el seu desig que el campionat “deixe la seua petjada” a la ciutat.

Les jornades oficials de competició es desenvoluparan fins al dissabte 3 d'octubre a les 18.00 hores, quan està prevista la cerimònia de clausura. Durant tot el campionat, l'accés al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm serà gratuït per als aficionats que vulguen seguir en directe les diferents proves.