EL TEMPS A BENIDORM ARA

14

21:11 PM

HORA BENIDORM

17ºC

Intervals de núvols con lluvia escasa

N 10km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

80%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

La ciutat perfila el dispositiu sanitari i de seguretat de l'esdeveniment que se celebrarà divendres i dissabte al Parc de l’Aigüera amb motiu del festival d'Eurovisió

Benidorm es prepara per a l'Euroclub d'esta finalitat de setmana mentre es promociona a Basilea

13 maig 2025
Benidorm se prepara para el Euroclub de este fin de semana mientras se promociona en Basilea

Benidorm es prepara ja per a una nova edició de l'Euroclub, l'esdeveniment amb el qual la ciutat se suma al festival d'Eurovisió i que tindrà lloc este divendres i dissabte al Parc de l’Aigüera amb entrada gratuïta. Mentrestant, una delegació del Benidorm Fest, en la qual es troba el regidor d'Esdeveniments, Jesús Carrobles, s'ha desplaçat a Basilea (Suïssa) per a promocionar la ciutat i el festival que cada any elegix al representant d'Espanya en Eurovisió. Allí està previst per a demà dimecres, 14 de maig, un esdeveniment promocional en el qual participaran més de 300 persones, entre elles representants de Turespaña i de diferents turoperadors europeus i artista del Benidorm Fest. 

Prèviament a eixa cita, este matí la delegació del Benidorm Fest ha desitjat sort en la seua actuació a la representant espanyola en Eurovisió, Melody, que hui mateix participa en la primera semifinal del certamen. 

Mentrestant, a Benidorm s'ultimen els detalls de les tres cites que té esta edició de l'Euroclub, per al qual s'ha dissenyat un dispositiu especial. En el sanitari, està prevista la presència de dos ambulàncies de Creu Roja i un punt mòbil de primers auxilis (PAPS); mentre que el dispositiu de seguretat estarà format per vigilància privada al qual se sumaran Policia Local, Cos Nacional de Policia i Protecció Civil.  

El regidor d'Esdeveniments ha recordat que l'entrada als tres esdeveniments programats per a divendres i dissabte és gratuïta fins a completar l'aforament del recinte. Les entrades poden descarregar-se sense cap cost en la plataforma Enterticket a través de l'enllaç https://www.enterticket.es/eventos/euroclub-benidorm-fest-2025-708122&n…;

L'obertura de portes el divendres 16 serà a les 18.00 hores. A les 20 hores entrarà en escena DJ Dennis Moore i dos hores després començaran les actuacions de diversos artistes presents al Benidorm Fest com JKbello, K!ngdom, Lachispa, Daniela Blasco, Kuve, Mawot i Carla Frigo.

L'endemà, dissabte 17, al migdia arrancarà el Euroclub júnior amb les actuacions de Carlos Higes, Sandra Valero i Chloe de la Rosa. Eixe dia l'ambient festivaler començarà abans, a les 17.00 amb un 'tardeo' i una festa amb el Benieuro-Bingo i la col·laboració de l'OFEB. A les 19 hores tornarà DJ Dennis Moore i a les 21.00 hores es connectarà amb Basilea per a seguir en directe a través de pantalles gegants l'emissió de la final d'Eurovisió.

En el recinte hi haurà un espai per a ‘food truck’, una ‘Relax Zone’ i una altra ‘Fun Zone’. 

Però a més, i com en anys anteriors, Benidorm tornarà a ser present en la final d'Eurovisió. Chanel Terrers, guanyadora de la primera edició del Benidorm Fest i representant d'Espanya en Eurovisió 2022, serà l'encarregada de comunicar el veredicte del jurat espanyol en la final del certamen eurovisiu. I ho comunicarà, com ha ocorregut en els últims tres anys, des de Benidorm.