Benidorm abrigalla a la Guàrdia Civil en les celebracions de la Festa Nacional d'Espanya
L'Ajuntament de Benidorm ha abrigallat hui a la Guàrdia Civil en les celebracions que s'han dut a terme a la ciutat amb motiu de la Festa Nacional d'Espanya i de la festivitat de la Verge del Pilar, patrona de l'institut armat.
L'alcalde de la ciutat, Toni Pérez, i el regidor de Seguretat Ciutadana, Jesús Carrobles, han acompanyat als agents del Destacament de Trànsit de Benidorm i a les seues famílies en una missa que s'ha desenvolupat al migdia a l'església de La nostra Senyora de l'Almudena, i en la qual també han participat altres membres de la Corporació local, entre ells el també diputat autonòmic José Ramón González de Zárate. També han assistit el senador Agustín Almodóbar; membres d'altres Cossos i Forces de Seguretat, com el comissari de la Policia Nacional, Luis Manuel Sánchez, o l'intendent de la Policia Local, Luis Martín Arévalo; així com el nou cap local de Protecció Civil, José Vicente Fuster.
Igualment, han acudit representants de nombroses entitats festeres, socials i religioses del municipi, com les reines de les Festes Majors Patronals, Paula Pascual Sánchez i Aitana Pérez Guitiérrez; així com veïns del barri Foietes-Colònia Madrid, molt vinculats a la Benemèrita.
Després de la celebració eucarística, alcalde i regidors han participat en el vi d'honor oferit per la Guàrdia Civil a familiars i col·laboradors al pati de la Casa Caserna de la ciutat. Allí, el tinent cap del Destacament de Trànsit de Benidorm, Manuel Alberto Sánchez, ha agraït a l'alcalde “el suport i col·laboració desinteressada” que l'Ajuntament presta a la Guàrdia Civil en la seua labor diària.