EL TEMPS A BENIDORM ARA

12

12:14 PM

HORA BENIDORM

25ºC

Cel clar

SE 10km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

L'alcalde clausura el VIII Digital Tourist, que s'ha centrat en el desenvolupament de la plataforma Intel·ligent de Destinacions (PID)

Pérez destaca la fortalesa de les indústries digital i turístiques per a engrandir la marca Espanya

06 juny 2025
Clausura Digital Tourist
Clausura Digital Tourist

L'alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha ressaltat hui la “fortalesa” de les indústries turística i digital per a fer el millor i engrandir la marca Espanya”. Pérez ha fet estes afirmacions durant l'acte de clausura del VIII Digital Tourist que s'ha celebrat ahir i hui a Benidorm en les instal·lacions del Centre Cultural. Dos indústries, ha afirmat, que es complementen i que contribuïxen de manera eficaç “a expandir la nostra marca”.

L'alcalde s'ha referit en la seua intervenció als objectius marcats en el Digital Tourist al llarg de totes les seues edicions i ha dit que enguany “s'han consolidat moltes coses, però també s'han obert oportunitats a unes altres que tindrem l'ocasió de desenvolupar”. També ha al·ludit al hub d'innovació ‘BeCiti’ de Benidorm “perquè es pot dir que hi ha problemes en la indústria turística i que això siga un motiu per a cridar a les empreses al fet que aporten les seues solucions”. “Hi ha problemes que necessiten idees, tecnologia, innovació i tindre una solució. D'això es tracta” ha agregat, abans de postil·lar que “eixe és la comesa de tot això en què ens hem embarcat en tot este temps”. 

Per part seua, el president d'Ametic, Francisco Hortigüela, ha ressaltat el “gran nivell” dels ponents i ha afirmat que “s'ha complit l'objectiu perquè hem aprés molt i sabem on estem amb la PID, que generarà molt al sector turístic i al digital”. 

Enrique Martínez, president de Segittur, ha reiterat l'“enorme nivell” del congrés i ha incidit que “dos indústries que s'havien consumit “ara treballen juntes”. “Ara existix la indústria turística, els gestors i les tecnologies turístiques” afegia. Martínez, no obstant això, ha incidit que hi ha molt d'esforç fet i molt entusiasme despertat “però les coses no són mai fàcils. S'està fent una gran faena, però hi haurà dificultats i caldrà continuar treballant molt”.

En eixe sentit, ha avançat que la PID “s'anirà obrint a poc a poc, mòdul a mòdul, perquè siga el més digerible possible”. “El procés de disseny ha sigut llarg, però demane confiança perquè és un enfocament en el qual estem tots. Tots tenen el seu lloc en este model” ha conclòs.

Audios relacionados
Toni Pérez Corte 1
Audio file
Toni Pérez Corte 2
Audio file
Toni Pérez Corte 3
Audio file
Toni Pérez Corte 4
Audio file

CONTACTE

Trobareu el servei Benidorm Film Office a la 3 planta del Ajuntament de Benidorm a la plaça de SSMM els Reis d´Espanya s/n.

Podeu consultar o enviar-nos els vostres sugeriments al correu filmoffice@benidorm.org o als telèfons 966815436 or 648036771.

Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00h