EL TEMPS A BENIDORM ARA

11

22:24 PM

HORA BENIDORM

27ºC

Cel clar

SO 5km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

El jurat donarà a conéixer abans del 15 d'agost el lema de l'obra guanyadora, que obtindrà un premi de 2.000 euros

Nou composicions opten a alçar-se amb el XXIV Concurs de Música Festera de Benidorm

08 agost 2025
Nueve composiciones optan a alzarse con el XXIV Concurso de Música Festera de Benidorm

Un total de 9 obres s'han presentat enguany per a competir en la vint-i-quatrena edició del Concurs de Música Festera ‘Vila de Benidorm’, que organitza la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Benidorm i que enguany es lliura en la modalitat de marxa cristiana. Així ho ha anunciat este divendres el responsable de l'àrea, Jaime Jesús Pérez, qui ha avançat que el jurat donarà a conéixer el lema de la peça guanyadora abans del pròxim 15 d'agost, una volta estudiades totes les propostes que han sigut presentades fins al 31 de juliol. L'edil ha felicitat a tots els autors per la seua participació, que “contribuïx un any més a continuar consolidant este concurs que ja és tota una referència”. 

Tal com establixen les bases, el jurat que seleccionarà l'obra guanyadora està presidit pel mateix Jaime Jesús Pérez com a regidor de Cultura de l'Ajuntament de Benidorm i del mateix també formen part tres professionals de rellevància en l'àmbit musical, a més d'un representant de l'Associació de Moros i Cristians de Benidorm, actuant com a secretari. L'edil ha explicat que els membres del jurat estan ara en fase d'estudi de les peces a concurs i ha recordat que la composició vencedora obtindrà el corresponent trofeu i un premi econòmic de 2.000 euros. 

Les creacions musicals han de ser “originals i inèdites i no haver sigut interpretades amb anterioritat en públic”. El regidor ha destacat que, després de 24 edicions, est concurse ‘Vila de Benidorm’ “és una activitat consolidada dins de l'àmbit de la composició” i que, d'este, “han eixit moltes obres que posteriorment han sonat en desfilades i concerts per tota la geografia espanyola”.

Es tracta d'una activitat, ha continuat l'edil, que “busca posar en relleu la transcendència i l'important paper que ocupa la música en l'ésser humà i en la societat, a més d'impulsar la creativitat artística musical entre els professionals i de contribuir a mantindre la vigència de les músiques tradicionals tan arrelades en la Comunitat Valenciana”.

Una vegada avaluats els treballs pel jurat, “el 15 d'agost com a màxim es donarà a conéixer el lema de la peça guanyadora” que serà “interpretada per primera vegada el 27 de setembre” davant el públic, a l'auditori Óscar Esplá del Parc de l’Aigüera.

Eixe dia “es donarà a conéixer a l'autor i el nom definitiu de la marxa cristiana en un concert de la Societat Musical l'Illa de Benidorm com a preàmbul de les festes de Moros i Cristians”.

CONTACTE

Trobareu el servei Benidorm Film Office a la 3 planta del Ajuntament de Benidorm a la plaça de SSMM els Reis d´Espanya s/n.

Podeu consultar o enviar-nos els vostres sugeriments al correu filmoffice@benidorm.org o als telèfons 966815400.

Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00h