Les entrades ja es troben a la venda en www.chayanne.es i www.iboleleproducciones.com
L'‘SkyFest Benidorm’ anuncia el concert de Chayanne a la ciutat el 24 de juliol
L'organització de l'SkyFest Benidorm ha anunciat hui el primer dels concerts que se celebraran el pròxim estiu a la ciutat esportiva Guillermo Amor. Es tracta del cantant porto-riqueny Chayanne, qui torna a Espanya dins del seu gira ‘Bailemos otra vez Tour 2026’.
L'exitós cantant arribarà al recinte de l'SkyFest Benidorm el pròxim 24 de juliol a les 21.30 hores i serà una de les últimes oportunitats de veure-ho en directe al nostre país en esta gira. Les entrades per a la cita s'han posat a la venda hui 3 de desembre a les dotze del migdia a través de les pàgines web www.chayanne.es i www.iboleleproducciones.com.
Chayanne actuarà també en altres capitals de província i grans ciutats espanyoles com Múrcia, Santa Cruz de Tenerife, Almeria, Còrdova, Barcelona o Madrid. Sobre l'escenari, l'organització ha avançat que sonaran els seus grans èxits de sempre al costat dels seus llançaments més recents que han tornat a situar al solista porto-riqueny en els llocs més alts de les llistes d'èxits de nombrosos països.
Segons apunta l'organització del concert, la intenció de l'artista és clara: “Ballar una última vegada amb els seus fans i acomiadar-se en gran d'una gira que tantes satisfaccions li ha brindat” assenyalen.
