Esta vesprada, processó en el Bon Pastor amb la Confraria de La nostra Senyora de l'Esperança i de la Pau
El Diumenge de Rams, ple de fervor i devoció, obri la Setmana Santa a Benidorm

L'Ermita ha sigut la més matinera, ja que l'acte religiós ha començat a les deu i quart. A les onze en punt, es repetia en les parròquies de Sant Jaume i Santa Anna, L'Almudena i San Francisco. A les onze i mitja, en el Bon Pastor i el Carme i a les dotze menys quart, a l'església de la Mar.
L'alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha participat, al costat de la regidora de Festes, Mariló Cebreros i altres membres de la corporació en els actes que s'han celebrat en Sant Jaume i Santa Anna i que ha comptat també amb la presència del senador Agustín Almodóbar i del diputat autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.
La concentració en Sant Jaume i Santa Anna ha sigut la més nombrosa, així com la posterior processó que ha recorregut el centre històric de la ciutat en la qual, al ritme dels Xirimiters de la Marina, han intervingut desenes de xiquets, amb ‘la borriquita’ amb el xiquet Jesús als seus lloms al capdavant. Tot això coordinat des de la Confraria del Nostre Pare Jesús Natzaré.
El Diumenge de Rams marca el començament oficial de la Setmana Santa 2025. En ell es commemora l'entrada triomfal de Jesús de Natzaret a Jerusalem, que, segons els evangelis, ho va fer muntat en un ase.
Esta vesprada, a les huit, des de l'església del Bon Pastor, partirà la processó de la Real Confraria de La nostra Senyora de l'Esperança i la Pau i El nostre Pare Jesús de la Salut i Humilitat de la qual és confrare honorífic el Cos de Policia Nacional i que recorrerà els carrers Puig Campana, Roldán, Av. dels Almendres, Llimes, Maravall, Apol·lo XI, Jazmín, plaça d'Espanya i tornarà a l'església de nou per Puig Campana.