L'auditori, que va registrar un ple absolut, acollirà el diumenge el concert de la Unió Musical de Benidorm
El concert de la Societat Musical La Nova en el Centre Cultural represa l'activitat de la Setmana Cultural de les Festes Majors Patronals
L'auditori del Centre Cultural de Benidorm va acollir anit una nova activitat de la Setmana Cultural de les Festes Majors Patronals, en concret el concert oferit per la Societat Musical la Nova, que va registrar un ple absolut ja abans de l'inici a les 21 hores. Al concert va acudir l'alcalde Toni Pérez; l'edil de Cultura, Jaime Jesús Pérez; les reines de les Festes, Paula Pascual Sánchez i Aitana Pérez Gutiérrez, la presidenta de la Comissió, Susana Martínez, i el vicepresident de l'Associació de Penyes.
Sota la batuta del director, Francisco José Rovira, els músics de La Nova van interpretar per al públic un repertori variat, que va començar amb la peça Euphoria, amb arranjaments per Jan van Kraeydonck; i va continuar amb el pasdoble Francisco Antón ‘Picorro’, de Rafael Doménech Pardo; Frenesí, d'Alberto Dominguez amb arranjaments de Naohiro Iwai; Amparito Roca de Jaime Teixidor; música de Bad Bunny amb arranjaments de Jesús Ufano; la marxa València de José Padilla; Esa Diva adaptada per Eric Rodriguez Manzano; Pasdobles Mix amb arranjaments de Jesús Ufano; i Alaska adaptada per Azael Tormo.
Durant el concert, la societat musical va voler tindre un detall amb les reines major i infantil, a les quals va obsequiar amb un regal. També la reina i dames infantils van realitzar una coreografia durant la interpretació de la mescla de cançons d'Alaska.
Les següents activitats de la Setmana Cultural es desenvoluparan durant este cap de setmana. En concret, el diumenge 2 de novembre, a les 11 hores i en el mateix escenari, serà el torn del Concert de la Unió Musical de Benidorm. També el diumenge, a les 13 hores, la Rondalla de la ACR La Barqueta oferirà un concert a l'església de Sant Jaume i Santa Anna.
