Diversos centenars de veïns van participar en la processó posterior a la cerimònia religiosa
Benidorm torna a mostrar la seua devoció per la Santa Faç amb la tradicional missa i la romeria
Benidorm va celebrar ahir la festivitat de la Santa Faç, una celebració que va començar a les 19 hores amb una missa a l'església de Sant Jaume a la qual va seguir la tradicional romeria pels carrers Alacant i Santa Faç i en la qual van participar diversos centenars de devots.
La cerimònia religiosa a l'església va comptar amb la presència de l'alcalde Toni Pérez i la regidora de Festes, Mariló Cebreros, a més de membres de la corporació municipal. També van ser presents les reines major i infantil de les Festes Majors Patronals, Laura Ivars i Carmen Guillem, el president de la Comissió, Ramón Cano, i Francisco Llorens, president de l'ACR La Barqueta, entre altres personalitats i nombrosos fidels.
Després de la missa va donar principi la romeria, que va partir de l'església i va recórrer els carrers Alacant i Santa Faç del casc vell de Benidorm, amb els rectors Juan Antonio González, Jaume Benaloy i Aniceto Villamide al capdavant d'esta, precedits per una colla de xirimiters. Després d'ells, l'alcalde, les reines de les festes i la resta d'autoritats. Durant la processó es va resar també la tradicional oració a la imatge de la Santa Faç, situada en un xicotet altar.
