CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

24

03:22 AM

HORA BENIDORM

ºC

TEMPERATURA

ACTUAL

km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

La posta de sol oferix des d'este punt de Benidorm un espectacle natural únic en travessant el Portell del Puig Campana

La Partida dels Marxassos reunirà este diumenge a veïns i visitants per a presenciar el solstici d'estiu

19 juny 2026
Solsticio de verano

La Partida dels Marxassos de Benidorm, on se situa el Cementeri de Sant Jaume, tornarà a reunir este diumenge, 21 de juny, a centenars de veïns i visitants per a presenciar des d'esta zona de la ciutat el solstici d'estiu i participar d'un espectacle natural que només esdevé una vegada a l'any: la posta del sol travessant el Portell del Puig Campana, l'osca geològica de 50 metres d'altura situada en el cim oest d'esta muntanya.

La regidora de Patrimoni Històric i Cultural, Ana Pellicer, ha recordat que esta cita “cada any reunix més curiosos gràcies a l'impuls popular que des de fa temps li estan atorgant entitats tan nostres com l'Associació Cultural i Recreativa La Barqueta o la Taula del Bon Profit, amb el suport de l'Ajuntament de Benidorm” i ha convidat veïns i veïnes tant de Benidorm com d'altres municipis de la comarca “a acostar-se a la zona per a presenciar esta meravella ens oferix la naturalesa en un dia tan destacat de l'any com és el primer dia de l'estiu”.

Així, la cita tindrà lloc este diumenge al costat del mur del Cementeri de Sant Jaume, on hi ha col·locada una placa que fa al·lusió a este episodi natural. La previsió és que el sol es ponga eixe dia al voltant de les 21.27 hores, encara que per a veure l'espectacle complet el recomanable és estar en este lloc des de molt abans; entorn de les 20 hores.

Des de l'Ajuntament de Benidorm es recomana a tot aquell que vulga assistir que acudisca amb elements per a protegir-se la vista, com a cristalls enfosquits, radiografies o qualsevol altre element, per a evitar possibles danys en la visió per mirar directament al sol quan este s'amague pel també dit Tall de Rotllà.