Una vintena de persones aprenen tècniques per a la cerca d'ocupació en el món digital
Es tracta d'un taller promogut per la Regidoria d'Ocupació que es desenvolupa fins al 17 de setembre a la Biblioteca central
Una vintena de persones participen des de hui en un nou taller programat per l'Agència d'Ocupació i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Benidorm, que porta per títol ‘Cerca d'ocupació en el món digital’. Es tracta d'una iniciativa que pretén facilitar als participants “eines i recursos digitals que els permeten millorar la seua ocupabilitat i ampliar les seues oportunitats d'accés al mercat laboral”, ha assenyalat la regidora de l'àrea, Mónica Gómez, que este matí ha donat la benvinguda als participants del curs amb el desig que “els coneixements que adquiriran, cada vegada més presents en els processos de selecció i contractació de personal, els servisquen per a millorar les seues oportunitats per a accedir a una ocupació o per a millorar situació laboral”.
El taller s'ha iniciat este dijous i es prolongarà també durant els dies 15 i 17 d'este mes, des de les 9.30 a les 13.30 hores, a la Biblioteca Central de Benidorm, situada en la plaça de S. M. els Reis d'Espanya, 3. “En eixes tres jornades els inscrits podran conéixer diferents recursos per a afrontar la cerca d'ocupació en l'entorn digital”, segons ha explicat Gómez.
Entre els continguts que s'impartiran es troben l'elaboració i millora del currículum digital, eines per a la cerca d'ocupació, l'ús de portals d'ocupació i xarxes socials amb finalitats professionals i la importància de treballar la marca personal per a millorar el posicionament i les oportunitats laborals.
Esta formació està cofinançada per l'Ajuntament de Benidorm i la Diputació Provincial d'Alacant a través d'una subvenció del Departament de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius.