EL TEMPS A BENIDORM ARA

07

21:59 PM

HORA BENIDORM

27ºC

Núvols alts

NE 10km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

L'operador públic de telecomunicacions de la Generalitat escometrà les millores enguany

La renovació tecnològica dels transmissors de TDT millorarà la qualitat del senyal de televisió a Benidorm

05 agost 2025
La renovación tecnológica de los transmisores de TDT mejorará la calidad de la señal de televisión en Benidorm

L'operador públic de telecomunicacions de la Generalitat Valenciana, Infraestructures i Servicis de Telecomunicacions i Certificació (Istec), ha comunicat a l'Ajuntament de Benidorm que durà a terme la renovació tecnològica dels equips transmissors de la Televisió Digital Terrestre (TDT) enguany. L'objectiu d'aquests treballs de renovació d'equips és la millora de la qualitat del senyal de televisió que es rep a la ciutat. 

Així, segons han informat des de Istec, s'emetrà els múltiplex nacionals MPE4 i MPE5, els quals inclouen canals com Boing, Energy, Mega, Tretze, Atreseries, BeMad TV, Reial Madrid TV i Ten. Els treballs de millora del servici, han advertit, podrien provocar algunes interrupcions en l'emissió, que podrien arribar a estendre's durant tot un matí.

No obstant això, Istec també ha indicat que una setmana abans de la realització dels treballs es contactarà amb l'Ajuntament per a informar del dia exacte de l'inici de les labors de renovació tecnològica. Així mateix, han avançat que una vegada hagen finalitzat els treballs caldrà ressintonitzar les televisions.