La Casa del Fester acull una exposició fotogràfica d'alumnes de l'IES Beatriu Fajardo contra la violència masclista
‘Novembre en femení’, composta per una vintena d'imatges, pot visitar-se fins al proper 1 de febrer
La Casa del Fester acull des d'ahir una exposició fotogràfica realitzada per alumnes de primer cicle del cicle formatiu de grau mitjà de Vídeo, DJ i So de l'IES Beatriu Fajardo de Mendoza. La mostra, composta per una vintena d'imatges i amb el nom de ‘Novembre en femení’ podrà ser visitada fins a l'1 de febrer. Es tracta d'una mirada fotogràfica contra la violència masclista.
Les regidores d'Igualtat i Educació, Ángela Zaragozí i Maite Moreno van acudir a la inauguració i allí, la titular d'Igualtat va afirmar que el seu departament i l'Ajuntament “estem oberts a col·laboracions com esta i a donar-vos suport en tot el que necessiteu”. L'edil va desitjar “que vinga molta gent a veure-la perquè val la pena”.
L'exposició, que s'emmarca en el projecte d'innovació i inclusió educativa PIIE MIRADES, té com a objectiu promoure la igualtat entre homes i dones i reflexionar sobre el paper de la dona en la societat. “Aborda la violència masclista i les seues formes de control, humiliació, por i resistència a partir de situacions que l'alumnat reconeix en el seu entorn i en els mitjans de comunicació” va exposar Salvador Faus, un dels tutors.
Esta proposta s'emmarca en la commemoració del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones i connecta amb l'ODS número 5 (Igualtat de gènere), número 10 (Reducció de desigualtats) i el 16 (Pau, justícia i institucions sòlides).



