EL TEMPS A BENIDORM ARA

24

17:22 PM

HORA BENIDORM

19ºC

Cel clar

C 0km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

La cita tindrà lloc a les 20 hores a l'església de Sant Jaume

El XIII Festival d'Orgue de Benidorm rendix este divendres homenatge a Bach amb els alumnes del Conservatori José Tomàs d'Alacant

23 abril 2025
El XIII Festival de Órgano de Benidorm rinde este viernes homenaje a Bach con los alumnos del Conservatorio José Tomás de Alicante

El XIII Festival Internacional d'Orgue de Benidorm té una nova cita este divendres 25 d'abril a l'església de Sant Jaume. Es tracta de l'homenatge a Johann Sebastian Bach que oferiran els alumnes d'orgue del Conservatori José Tomàs d'Alacant a partir de les 20 hores.

El conservatori alacantí és un dels centres educatius musicals més antics d'Espanya i va ser dirigit durant molts anys pel compositor Óscar Esplá.

Actualment, compta amb prop de 700 alumnes i impartix, a més de les especialitats clàssiques (entenimentada, vent fusta, vent metall, percussió), unes altres que doten al centre d'un gran prestigi com a arpa, clau, orgue, pols i pua, etc. L'especialitat d'orgue és de les primeres que s'impartixen en el centre i des de 2023 té un conveni amb el capítol de la cocatedral d'Alacant de manera que les sessions lectives i els grans concerts es realitzen en este temple.

Els alumnes interpretaran un programa compost per les següents obres: ‘Fugida en Sol BW578’ (J. S. Bach), ‘Jesu, der du meine Seele’ (J. L. Krebs), ‘Fugida en Re BWV 565’ (J. S. Bach), ‘Fantasia al gust italià’ (J. L. Krebs), ‘Wo Gott, der Herr, nicht bei uns halt BWV 1128’ (J. S. Bach), ‘Praeludium et fugida in C BWV 549’ (F. C. S. Mohrheim), Trio: ‘Ein Feste Burg ist unser Gott’ (G. Bohm), ‘Praeludium in D’ (John Stanley) i ‘Voluntary Op 5 número 1’ (Adagi-Errant).

La següent cita del Festival Internacional d'Orgue tindrà lloc el 30 de maig a les 20 hores a l'església de Sant Jaume amb el concert a càrrec de Jan Vermeire. Posteriorment, passat l'estiu, el certamen es reprendrà el 31 d'octubre amb el concert a càrrec de Javier Artigas (orgue) i Javier Pantoja (forte piano).