Educació activa des de dimarts el programa Sessió contínua perquè els estudiants benidormers puguen preparar els seus exàmens
La iniciativa avança la seua posada en marxa per a donar servei a universitaris i també a l'alumnat de Batxillerat que prepara la PAU
Es desenvoluparà fins al 15 de juliol a l'Escola de Persones Adultes, amb horari de 8.30 a 22 hores de dilluns a divendres i de 9 a 24 hores els caps de setmana.
La Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Benidorm activarà des de demà, dimarts 12 de maig, el programa Sessió Contínua per a “facilitar una vegada més a l'alumnat de la nostra ciutat, tant universitari com de nivells com Segon de Batxillerat, un espai municipal amb horari ampliat en el qual poder estudiar i preparar els seus exàmens”, segons ha informat l'edil de l'àrea, Maite Moreno.
Així, el Consistori ha avançat una setmana la posada en marxa d'este servici que, a més, enguany es desenvoluparà de manera ininterrompuda fins al 15 de juliol, de manera que “durant dos mesos posem a la disposició de l'alumnat que ha de preparar exàmens en estes dates un espai on poder estudiar de manera tranquil·la, amb companys, durant tot el dia i part de la nit”.
Moreno ha assenyalat que “l'experiència de totes les edicions precedents ens confirmen que per a molts estudiants és de gran ajuda poder disposar d'este espai d'estudi alternatiu al seu domicili, i d'ací ve que un curs més reeditem la iniciativa, ampliant-la a més en el temps, per a oferir-los un ambient en el qual poder concentrar-se millor i sense les distraccions que puguen tindre en la seua llar”.
Enguany, Sessió Contínua es desenvoluparà l'Escola de Persones Adultes (EPA) situada al carrer Escoles, al costat del CEIP Leonor Canalejas. A diferència d'anys anteriors, en els quals el servici es va dividir en dos torns i va tindre horari partit, en esta ocasió se'n prestarà de manera ininterrompuda, entre el 12 de maig i el 15 de juliol. Pel que fa a l'horari d'obertura, les instal·lacions estaran operatives de dilluns a divendres entre les 8.30 i les 22 hores, mentre que els dissabtes i diumenges ho faran entre les 9 del matí i les dotze de la nit.
Moreno ha assenyalat que “esperem que siguen molts els estudiants que utilitzen el servici” i que “afronten amb garanties i solvència els pròxims exàmens”, especialment enguany, en el qual “hi ha molta incertesa entre bona part de l'alumnat de Segon de Batxillerat que està preparant la PAU –proves d'accés a la Universitat– i d'altres nivells a causa de la vaga indefinida del personal docent”.