EL TEMPS A BENIDORM ARA

22

04:57 AM

HORA BENIDORM

ºC

TEMPERATURA

ACTUAL

km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

Esta vesprada tindrà lloc la tradicional processó marinera que recorrerà amb vaixell les aigües de la Badia de Benidorm

Benidorm ret homenatge a la Verge de Carme i als Caiguts en la Mar

20 juliol 2025
Ofrenda a la Virgen del Carmen.
Ofrenda a la Virgen del Carmen.

Un any més, Benidorm ha ofrenat a la Verge de Carme i als Caiguts en la Mar en un emotiu acte en la vesprada d'ahir.

Al voltant de les 19.00 h, en la confluència del Passeig de Colón amb el Parc d'Elx, els Xirimiters de la Marina obrien la romeria que recorreria el centre històric de Benidorm fins a la plaça de la Senyoria, on està situat el monument homenatge als Caiguts en la Mar.

La regidora de Festes, Mariló Cebreros, acompanyada per altres membres de la corporació municipal i el diputat autonòmic José Ramón González de Zárate, encapçalava la representació municipal que va acompanyar a la Comissió de Festes del Carme presidida per Ginés Alvarado. Així mateix, van participar les reines de les Festes Majors Patronals 2025 Aitana Pérez i Paula Pascual al costat de la presidenta de la Comissió, Susana Martínez i el de l'Associació de Penyes Verge del Sofratge, Jonathan López.

Ja en la plaça de la Senyoria, va tindre lloc l'ofrena de flors a la Verge en la qual van participar, a més dels citats, l'associació Dones 2000 i la Falla Benidorm Centre i, a continuació, als peus de la font del Monument als Caiguts en la Mar, es van llançar corones de llorer.

La primera d'elles, de la Comissió de Festes del Carme, transportada pel seu president, la Marinera d'Honor 2025, Ariadna Orgilés, i el Patró Major, José Miguel Martínez. La segona, en nom de les Festes Majors Patronals, per les reines i la presidenta de la Comissió. I la tercera, de l'Ajuntament, per Cebreros i González de Zárate. L'acte va finalitzar amb la interpretació pels assistents de la Salve Marinera.

Hui diumenge, les festes en honor a l'Estrela de les Mars, continuen amb una mascletà a les 14.00 en l'Avinguda Rei Jaume I i amb tradicional processó marinera que recorrerà, a partir de les 19.00, les aigües de la nostra badia.