EL TEMPS A BENIDORM ARA

12

20:17 PM

HORA BENIDORM

26ºC

Cel clar

C 0km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

Abarca els mesos de setembre, octubre i novembre, i les persones interessades poden sol·licitar els des de hui fins al 28 d'agost

Benidorm llança un nou contingent de 80 abonaments trimestrals per al pàrquing de l’Aigüera

12 agost 2025
Benidorm lanza un nuevo cupo de 80 abonos trimestrales para el parking de l’Aigüera

L'Ajuntament de Benidorm ha llançat un nou contingent de 80 abonaments trimestrals per a vehicles tipus turisme en l'aparcament públic municipal de l’Aigüera per als mesos de setembre, octubre i novembre de 2025. El termini per a la sol·licitud d'estos abonaments s'obri hui, 12 d'agost, i es prolongarà fins al pròxim dia 28. L'edil de Mobilitat, Francis Muñoz, ha indicat que igual que en ocasions anteriors, “els abonaments s'assignaran per ordre d'entrada en el Registre als sol·licitants que complisquen els requisits, fins a cobrir el contingent de 80 abonaments oferits”.

Per a optar a un abonament de 24 hores des de l'1 de setembre fins al 30 de novembre cal ser titular d'un vehicle tipus turisme. A més, els ciutadans titulars de la Targeta de Resident podran optar a una bonificació de l'abonament.

El preu estipulat per a este abonament 24 hores trimestral serà de 254,35 euros mentre que el preu bonificat per als titulars de la Targeta Resident serà de 160,47 euros.

La presentació de les sol·licituds ha de realitzar-se en el termini establit i hi ha dos modalitats: de manera presencial en el registre general de l'Ajuntament, de 09.00 a 14.00 hores; o través del Registre de la Seu Electrònica. 

La sol·licitud telemàtica estarà oberta fins a les 23.59 hores del 28 d'agost, en: https://sede.benidorm.org/eadmin/registrar.do?action=infotramite&tipore… i ha de dirigir-se al departament d'Espai Públic. 

Els sol·licitants han d'aportar la sol·licitud de l'abonament en l'aparcament públic subterrani l’Aigüera i han d'indicar si complixen les condicions per a la bonificació per comptar amb la Targeta de Resident.

En la sol·licitud ha de fer-se constar les dades d'identificació del sol·licitant (nom, cognoms, DNI, telèfon, correu electrònic i domicili), i el model i matrícula del vehicle. Únicament es pot sol·licitar un abonament per a una matrícula per registre i exclusivament s'estacionarà el vehicle indicat en la sol·licitud. L'estimació de la sol·licitud es comunicarà via telefònica o SMS al número de telèfon presentat.

L'Ajuntament verificarà el compliment dels requisits i establirà l'ordre de prelació. Després, remetrà el llistat definitiu de sol·licituds per a l'emissió dels abonaments a l'empresa que realitza el manteniment i col·labora en la gestió d'este servici.

El termini per a efectuar el pagament serà de cinc dies naturals des de la comunicació de l'estimació de la sol·licitud.

La contractació d'un abonament no implica la reserva de plaça pel que l'abonat podrà aparcar el seu vehicle en qualsevol que estiga disponible. Tampoc atorga preferència d'entrada a l'aparcament si hi haguera altres vehicles esperant amb anterioritat.