EL TEMPS A BENIDORM ARA

24

14:01 PM

HORA BENIDORM

16ºC

Molt núvol con lluvia escasa

SO 30km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

55%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

Els treballs es prolongaran fins al divendres de la setmana que ve

Benidorm inicia hui una actuació per a reparar desperfectes en la calçada de diverses vies urbanes

21 novembre 2025
Benidorm inicia hoy una actuación para reparar desperfectos en la calzada de varias vías urbanas

La Regidoria d'Espai Públic ha informat hui de l'inici de diverses intervencions en la calçada de diverses vies públiques que presenten alguns desperfectes i sots originats en gran part per l'antiguitat de l'asfalt o el trànsit de vehicles pesants. Així, els treballs han donat principi hui mateix i es prolongaran fins al divendres de la setmana que ve.

Les primeres intervencions han tingut lloc en la zona del trinquet Vicente Pérez Devesa amb el fresat dels punts danyats. Dilluns vinent les labors de fresat es traslladaran al carrer Serra Daurada i una rotonda de l'avinguda del Mediterrani.

Eixe mateix dia també es realitzarà l'asfaltatge de tots dos punts, i també en el Camí del Doble Amor i en el trinquet.

Ja dimarts s'efectuarà el fressat en l'avinguda de l'Ametlla de Mar els carrers Roma i Londres i posteriorment, en el mateix dia, s'asfaltarà en estos punts i també en el pas a nivell B3. Eixa jornada està previst que un equip d'obra# de paleta treballe en l'alçament d'un embornal al carrer Ferreries per a la seua reparació. Dimecres es faran treballs de fressat i asfaltat als carrers Girona, la rotonda de l'avinguda Beniardà i els carrers Pont i Herrerías, així com labors de pintura en l'Ametlla de Mar, Roma, Londres i el pas a nivell B3.

Un dia després, dijous, s'escometran treballs de fressat i asfaltat en punts que hagueren pogut quedar retardats i les labors de pintura se centraran en els carrers Girona, Pont, Herrerías i en la rotonda de l'avinguda Beniardà. Finalment, el divendres 28 es procedirà a la pintura en el Camí del Doble Amor i al carrer Serra Daurada.