EL TEMPS A BENIDORM ARA

08

14:37 PM

HORA BENIDORM

19ºC

Poc núvol

E 10km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

L'Ajuntament destina 22.000 euros per a finançar estes subvencions, els beneficiaris de les quals rebran en un únic pagament 100 euros per cada mes d'estada internacional

Educació convoca una nova edició de les ajudes per a estudiants locals que cursen estudis de Grau a l'estranger

07 abril 2026
Educación convoca una nueva edición de las ayudas para estudiantes locales que cursen estudios de Grado en el extranjero

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat en Junta de Govern Local la convocatòria d'una nova edició de les ajudes a la mobilitat internacional dels estudiants locals que realitzen estades a l'estranger a través del programa Erasmus+ o altres programes oficials anàlegs referits a estudis conduents al títol de Grau l'any acadèmic 2026/27. L'Ajuntament destina 22,000 euros a estes ajudes per al curs actual.

Segons ha explicat la regidora d'Educació, Maite Moreno, estes ajudes tenen com a objectiu “col·laborar amb els estudiants universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior de Benidorm que, dins de la seua formació, s'adherisquen a esta mena de programes per a realitzar part de la seua formació en altres països; una opció que a més els permet viure l'experiència de residir fora d'Espanya i complementar la seua activitat curricular amb l'aprenentatge o perfeccionament d'un idioma estranger”.

Un altre dels objectius és “atendre les necessitats d'ensenyament i aprenentatge de tots els participants en educació formal universitària o professional”.

Així, l'ajuda municipal permetrà “reduir la despesa que estos programes ocasionen a les famílies dels beneficiaris” i, al seu torn, “col·laborar i facilitar l'intercanvi d'estudiants amb altres institucions estrangeres, contribuint a crear una comunitat de joves i futurs professionals ben qualificats i amb experiència internacional”, ha agregat l'edil. 

Les bases de la convocatòria establixen que els beneficiaris d'estes ajudes rebran 100 euros per cada mes d'estada a l'estranger amb un període màxim de nou mesos, que és la duració del curs acadèmic complet. Així mateix, la regidora ha recalcat que “esta ajuda municipal és totalment compatible amb unes altres que l'estudiant puga rebre de qualsevol administració pública o entitat privada per a facilitar la seua estada durant el programa”. En definitiva, “es tracta d'aportar el nostre granet d'arena perquè els estudiants de Benidorm tinguen més facilitats i recursos econòmics durant els mesos que passen estudiant a l'estranger”. 

Les bases d'esta convocatòria indiquen que l'abonament als beneficiaris es realitzarà mitjançant un pagament únic, com s'ha aprovat hui, una vegada comprovada l'estada en la universitat de destinació pel període de temps indicat.

Audios relacionados
Corte voz 1 Maite Moreno
Audio file
Corte voz 2 Maite Moreno
Audio file

CONTACTE

Trobareu el servei Benidorm Film Office a la 3 planta del Ajuntament de Benidorm a la plaça de SSMM els Reis d´Espanya s/n.

Podeu consultar o enviar-nos els vostres sugeriments al correu filmoffice@benidorm.org o als telèfons 966815400.

Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00h