Les ames de casa de Benidorm reunixen, en el seu 50 aniversari, a més un centenar de veïnes per a commemorar el Dia Internacional de la Dona
Música i poesia posen en valor el paper de la dona benidormera
El Saló d'Actes de la Casa del Fester ha acollit el recital de música i poesia organitzat per l'Associació de ames de casa de Benidorm amb motiu, d'una banda, del Dia Internacional de la Dona, dins de la programació commemorativa impulsada a la ciutat per l'efemèride per la Regidoria d'Igualtat; i per un altre, pel cinquantenari de l'associació que se celebrarà el dilluns 16.
La trobada ha congregat a més d'un centenar d'associades, simpatitzants, públic en general i ha comptat, a més, amb l'assistència de l'alcalde, Toni Pérez; de la regidor d'Igualtat, Ángela Zaragozí; i altres membres de la corporació municipal.
La presidenta de l'associació, Vini Pérez ha obert l'acte donant la benvinguda a les participants i ha comentat algunes de les vivències de les cinc dècades de presència de les ames de casa a Benidorm.
La primera part de l'acte ha sigut protagonitzada per la Coral Canfali de l'associació que dirigix el mestre Francisco José Rovira Peretó, que va interpretar ‘Perfídia’, ‘Nabuco’, 'Dame felicidad’, ‘Torrevieja’, 'La del Soto del Parral’, 'Mañana volveré a soñar’, ‘El faller’ i els himnes de Benidorm i de la Comunitat Valenciana. En l'intermedi s'han llegit poemes dedicats a la dona i el seu paper en la societat.
Després del recital, i fora del programa oficial, les assistents van compartir una degustació de pastes tradicionals acompanyades de vi dolç del país, tancant la celebració en un ambient distés i festiu.