L'acció solidària assolix més de 260 menors d'onze centres educatius ordinaris i dos aules UECO
El Rotary Club de Benidorm dona a l'Agrupació local d'AMPA material de papereria per a escolars vulnerables
El Rotary Club de Benidorm ha fet lliurament este dimarts d'un extens lot de material escolar a l'Agrupació Local d'AMPA, una acció que es repetix cada any i que enguany suma ja dotze edicions. L'acte ha tingut lloc en el despatx d'Alcaldia i ha comptat amb la presència de l'alcalde de Benidorm, Toni Pérez; la regidora d'Educació, Maite Moreno; i nombrosos representants del Rotary Club i de l'Agrupació d'AMPA.
Durant el lliurament d'este material, el primer edil ha ressaltat la “vocació de servei i promoció de l'educació” com dos dels principis bàsics del Rotary Club. Esta acció, coordinada directament amb les AMPA “permet un millor diagnòstic de les necessitats que hi ha entre l'alumnat de cada centre educatiu”, per la qual cosa “estem –ha dit Pérez– davant una acció molt efectiva i important, que des de l'Ajuntament agraïm any rere any”.
En concret, el president del Rotary Club, David Pérez Cano, ha assenyalat que el material donat arribarà a més de 260 escolars d'onze col·legis d'Infantil i Primària de Benidorm, així com a alumnes matriculats en dos de les aules d'integració UECO de la localitat, una de Primària i una altra de Secundària.
Una vegada entregat a l'Agrupació Local d'AMPA per part del Club Rotari, este material serà ara repartit per la mateixa associació a estos centres educatius, que al seu torn els distribuiran entre els escolars amb menys recursos, tal com ha explicat la presidenta de l'agrupació, Viviana Ankonetani.