Benidorm revalida les certificacions ‘Q’ de Qualitat i ‘S’ de Sostenibilitat per a les seues platges i oficines de turisme
Les platges de Benidorm han revalidat els distintius ‘Q’ de Qualitat i ‘S’ de Sostenibilitat amb els quals l'Institut per a la Qualitat Turística Espanyola i la Sostenibilitat (ICTES) reconeix l'excel·lència dels arenals de la ciutat en totes dos matèries. Estos segells, a més, també han sigut renovats enguany per les oficines de turisme municipals. L'alcalde Toni Pérez i la gerent de Visit Benidorm, Leire Bilbao, van ser els encarregats d'arreplegar estes certificacions durant la ‘Nit Q’, acte organitzat per l'ICTES i celebrat ahir en el Palau de Cibeles de Madrid, coincidint amb la celebració de la Fira Internacional de Turisme, Fitur.
El primer edil ha destacat que “la qualitat i la sostenibilitat que estan estretament lligades al destí Benidorm” i ha recordat que la ciutat “fa més d'una dècada que renova la ‘Q’ per a les platges i oficines de turisme i “va ser, a més, un dels primers destins a rebre la ‘S’ de Sostenibilitat a les platges fa ara tres anys”, quan es va crear este distintiu.