La gala se celebrarà a partir de les 11 del matí a la sala de festes Benidorm Palace i també es podrà seguir en directe en YouTube pel canal municipal Onda Benidorm
Benidorm celebra este dissabte l'Elecció i Coronació de les reines de les Festes Majors Patronals de 2026
La Comissió de Festes Majors Patronals de Benidorm celebrarà este dissabte, 10 de gener, la gala d'Elecció i Coronació de les reines de les Festes de 2026, que succeiran en el càrrec a Paula Pascual Sánchez i Aitana Pérez Gutiérrez com a màximes representants festeres de la ciutat. L'esdeveniment es desenvoluparà a partir de les 11 del matí a la sala de festes Benidorm Palace i serà retransmés en directe pel canal oficial en YouTube de l'Ajuntament de Benidorm, denominat Onda Benidorm, a través de l'enllaç: https://www.youtube.com/@ondabenidorm/streams
L'edil de Festes, Mariló Cebreros, ha traslladat que el nomenament de les màximes representants festeres de la ciutat, un any més, “es farà en un únic acte d'Elecció i Coronació”. Igualment, l'edil ha recordat que esta cita és “una de les més esperades i més emocionants” del calendari fester de la ciutat, “en la qual coneixerem a la xiqueta i la jove que seran les reines de les nostres Festes Majors del pròxim mes de novembre”. Les representants festeres eixiran triades d'entre les deu xiquetes i vint joves que conformaran les noves Corts d'Honor infantil i major, i que també seran presentades en societat eixe mateix dia.
Per este motiu, al costat de la Comissió de Festes que presidix Ramón Cano, la regidora de Festes ha convidat els benidormers a “seguir este vibrant acte, bé des del mateix Benidorm Palace bé a través de la retransmissió en directe que oferirem des del canal municipal de YouTube”.
Finalment, Mariló Cebreros ha desitjat a les dames que participaran en el sorteig que decidirà el nom de les futures reines de les Festes Majors Patronals “que tinguen tota la sort del món”. Al seu torn, també ha aprofitat per a desitjar al president de la Comissió, a la seua junta directiva i a tots els majorals de 2026 “que este acte i tots els que se succeiran a partir d'ara isquen a la perfecció i que, junts, puguem viure un gran any fester”.