CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

14

14:56 PM

HORA BENIDORM

20ºC

Intervals de núvols con lluvia escasa

N 20km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

100%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

La campanya ‘A peu de carrer’ recupera la seua activitat per a informar els veïns del Saladar de les noves modificacions i els seus beneficis

Benidorm canvia el sentit del trànsit als carrers Mirador, Hivern i Fluixá per a millorar la mobilitat sostenible i optimitzar itineraris

09 maig 2025
A pie de calle en El saladar
A pie de calle en El saladar

Amb l'objectiu de millorar la circulació i dotar de més comoditat als veïns i conductors del barri El Saladar, l'Ajuntament de Benidorm modificarà a partir del pròxim dimarts 13 de maig, el sentit de la circulació d'alguns carrers de la zona. En concret dels carrers Mirador, Hivern i Fluixá.

Amb eixe motiu, les regidories de Mobilitat i Participació Ciutadana han recuperat la campanya ‘a peu de carrer’ per a informar ‘in situ’ els veïns del barri dels canvis que s'introduiran la setmana que ve i de la finalitat que es pretén aconseguir. A la cita han acudit els edils de Mobilitat i participació Ciutadana, Francis Muñoz i Ana Pellicer, al costat d'alguns membres del govern local, el vicepresident del Consell Veïnal, Antonio Zamora, i nombrosos veïns del barri.

Allí, Francis Muñoz, ha explicat que l'entrada al carrer Mirador “es farà ara des d'Alfonso Puchades” per a això s'implementarà un encreuament semafòric “similar a l'existent uns metres més endavant a l'altura del carrer Primavera, per a permetre el gir dels vehicles cap a l'esquerra i prendre el carrer Mirador”.

Igualment, es canviarà el sentit del carrer Fluixá, a la qual fins ara s'accedix des d'Alfonso Puchades. Des de dimarts que ve, el carrer canvia d'adreça i s'haurà d'agafar des de la via Emilio Ortuño. Finalment, el carrer Hivern també veurà modificat el sentit de circulació de manera que s'accedirà a ella des del carrer Primavera. Una altra opció serà prendre el nou gir a l'esquerra en Alfonso Puchades per a entrar al carrer Mirador i des d'ací accedir a Hivern.

“Amb estes mesures pretenem protegir el resident i millorar la mobilitat sostenible, reduint les emissions de CO₂ i optimitzant els itineraris” ha afirmat Muñoz, que ha explicat als veïns que “hi haurà més fluïdesa en el trànsit i oportunitats de gir als conductors i veïns de la zona”.

Segons Francis Muñoz, una altra dels avantatges d'esta nova reordenació del trànsit és que “contribuirem a la implantació i bon funcionament de la zona de baixes emissions perquè una de les conseqüències serà el desviament de trànsit innecessari que circula pel carrer Russafa, amb el que es contribuïx a descongestionar esta via”.

Audios relacionados
Francis Muñoz Corte 1
Audio file
Francis Muñoz Corte 2
Audio file
Francis Muñoz Corte 3
Audio file