TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA

L'entrenadora, Sara Baronva, entrena al Palau d'Esports l'Illa de Benidorm iniciant un nou cicle d'esportistes

L'equip francés de gimnàstica rítmica inicia la seua olimpíada a Benidorm de cara a París 2024

05 agost 2021
El equipo francés de gimnasia rítmica inicia su olimpiada en Benidorm de cara a París 2024

Després de l'intercanvi de salutacions Baranova va explicar a l'alcalde que França inicia un nou cicle en gimnàstica rítmica i en el període d'olimpíada que en este cicle durarà només tres anys, prepara el que serà nou equip francés per a la cita de París en 2024.

L'elecció de Benidorm, va assenyalar, es deu a la cordialitat del tracte i les facilitats que troben a Benidorm per a poder desenvolupar esta fase preparatòria i d'entrenaments; especialment les instal·lacions del Palau d'Esports l'Illa de Benidorm i la col·laboració professional i tècnica de Lilia Nikolova.

Després del lliurament d'uns detalls per part de la Regidoria d'Esports, l'alcalde Toni Pérez va desitjar a l'equip una feliç estada a la ciutat, un profitós període d'entrenament i els majors èxits de cara les pròximes competicions i la cita de París en 2024.