L'esdeveniment de videoconsoles se celebrarà durant els caps de setmana del 2 i 23 del pròxim mes i serà gratuït per als participants
Joventut organitza a l'agost una nova edició del ‘Gaming Benidorm Party’

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Benidorm ha organitzat per al mes vinent d'agost una nova edició de l'esdeveniment de videoconsoles denominat ‘Gaming Benidorm Party’ que es desenvoluparà durant els caps de setmana del dissabte 2 i diumenge 3 d'agost i dissabte 23 i diumenge 24 del mateix mes.
El lloc de celebració serà l'exterior del Centre d'Informació Juvenil, en la plaça de l'Ajuntament, i allí s'instal·laran nombroses videoconsoles amb una gran varietat de jocs dirigits a diverses edats. L'horari abastarà des de les 19.30 hores fins a la una de la matinada de manera ininterrompuda i els joves que ho desitgen podran gaudir de l'esdeveniment de manera gratuïta.
Entre els jocs que podran trobar els participants es troben el FIFA, Brawl Stars, Fortnite, Just Dance, Clas Royale, Lips, Forza 4, Tenis, Call of Duty i molts més. A més, es realitzaran campionats amb premis per als guanyadors i sortejos entre els participants.
Els mitjans tècnics seran deu llocs complets de PS5 Pro, sis llocs complets de XBOX Sèrie X, ulleres VR2, simulador de conducció i ‘game pass ultimate’. L'activitat comptarà amb monitors que controlaran i organitzaran tot l'esdeveniment i s'espera superar els 500 participants per jornada.