CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

18

11:39 AM

HORA BENIDORM

20ºC

Intervals de núvols con lluvia escasa

S 20km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

75%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

L'Ajuntament realitza una inversió de més d'11.000 euros per a reparar el paviment, al que se sumen altres actuacions com la renovació de totes les cadires i taules

Benidorm renova el sòl de la Bibliopltaja de Llevant per a millorar el seu estat de cara a l'inici de la temporada estival

15 maig 2026
Benidorm renueva el suelo de la Biblioplaya de Levante para mejorar su estado de cara al inicio de la temporada estival

L'Ajuntament de Benidorm, a través de les regidories de Platges i de Patrimoni Històric, ha realitzat una renovació del sòl de la Biblioplatja de Llevant per a millorar el seu estat de cara a l'inici de la temporada estival. Esta actuació, que ha suposat una inversió superior als 11.000 euros, contempla la instal·lació de nous taulers damunt de l'actual plataforma, que es troba deteriorada per l'ús intensiu de la mateixa i pel pas del temps, així com per la seua proximitat a la mar, la qual cosa permetrà arreglar les zones que es troben en pitjor estat i alhora anivellar tota la plataforma. 

Esta millora se suma a altres actuacions que s'han dut a terme també per a millorar l'estada i el confort dels usuaris, com la renovació de totes les cadires i taules de la Biblioplatja, o a la dotació de nous materials de lectura, jocs i altres elements de préstec per als usuaris, entre els quals també es pot trobar material en braille per a persones cegues o amb problemes de visió. 

Les regidores de Platges i de Patrimoni Històric, Mónica Gómez i Ana Pellicer, s'han desplaçat este divendres per a comprovar l'estat d'estos treballs, que estan a punt de finalitzar, i per a compartir amb usuaris habituals d'este servici les seues opinions sobre els arranjaments que s'estan executant. 

Durant esta visita, Mónica Gómez ha concretat que la inversió municipal per a substituir tot el paviment puja a 11.470 euros i ha agregat que “encara que estem parlant d'un servici que té activitat pràcticament durant els dotze mesos de l'any, perquè com tots saben les platges de Benidorm mai tanquen per fi de temporada, és en el període estival quan es registra una afluència més gran d'usuaris, per la qual cosa era necessari escometre una actuació per a millorar este sòl”. 

Per part seua, Ana Pellicer ha recordat que la Biblioplatja de Llevant “compta amb un ampli catàleg de llibres, periòdics i revistes” i que en ella “també es pot trobar oferta bibliogràfica i de premsa en diversos idiomes, ja que és la que concentra un nombre més alt d'usuaris internacionals”. 

Este servici, que en el seu moment va ser pioner i que va inspirar a altres municipis que després ho van replicar a les seues platges, està operatiu durant tot l'any amb l'excepció del període que va del 15 de gener al 15 de febrer, data en la qual es procedix a la retirada de tot el mobiliari de les platges per a una neteja en més profunditat dels arenals.