CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

21

17:07 PM

HORA BENIDORM

20ºC

Poc núvol

E 5km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

La proposta presentada al programa autonòmic ‘LABORA Dona’ preveu que els contractes recaiguen preferentment en majors de quaranta-cinc anys per a llocs d'atenció al ciutadà

Benidorm demana una subvenció de 386.000 euros per a contractar dones desocupades durant un període de deu mesos

20 abril 2026
subvencion

L'Ajuntament de Benidorm, a través de la Regidoria d'Ocupació i Desenvolupament Local, ha sol·licitat una subvenció de 386.051,65 euros per a contractar durant deu mesos a dones desocupades dins d'un programa encaminat a millorar les seues capacitats per a accedir de nou al mercat laboral. L'edil de l'àrea, Mónica Gómez, ha explicat que “dins de la política municipal de foment de l'ocupació entre els segments de població amb percentatges més alts d'atur, participarem de la convocatòria del programa autonòmic ‘LABORA Dona’, dirigit a la contractació de dones, preferentment majors de quaranta-cinc anys, amb la finalitat d'incrementar la seua ocupabilitat mitjançant l'adquisició d'experiència laboral”.

Mónica Gómez ha explicat que este programa és finançat amb fons procedents del Servici Públic d'Ocupació Estatal i promoguda per la Generalitat Valenciana, a través del Servici Valencià d'Ocupació i Formació, LABORA, i que compta amb un import global per a tota la Comunitat Valenciana, que puja a 12.250.000 euros.

Pel que fa a la subvenció sol·licitada, l'edil ha indicat que el nombre de beneficiàries d'este programa “es concretarà en funció de la quantia finalment rebuda”, ja que “la convocatòria d'estes subvencions preveu que els fons concedits servisquen per a finançar els costos salarials i la cotització a la Seguretat Social de les dones contractades”. Totes elles prestaran servici en llocs d'atenció al ciutadà en diferents espais municipals.

La responsable d'Ocupació i Desenvolupament Local ha remarcat la importància d'“impulsar accions que afavorisquen la contractació i la generació d'ocupació, que és la millor política social que es pot desplegar, especialment en estos moments d'incertesa econòmica”, i ha agregat que estos contractes permetran oferir a les dones que participen en el programa “no sols estabilitat durant els deu mesos de duració del contracte, sinó també una gran oportunitat per a incrementar la seua experiència professional i millorar la seua ocupabilitat”.

Finalment, Mónica Gómez ha explicat que, en edicions anteriors, LABORA va publicar les convocatòries de subvenció del programa ‘EMDONA’, dirigida a la contractació de dones per part d'ajuntaments de menys de 5.000 habitants. Enguany, la convocatòria del programa ‘LABORA Dona’ es fa extensible a la totalitat dels municipis de la Comunitat Valenciana, possibilitant així la participació de l'Ajuntament de Benidorm.

Audios relacionados
Mónica Gómez 01
Audio file
Mónica Gómez 02
Audio file
Mónica Gómez 03
Audio file
Mónica Gómez 04
Audio file