CIUTADÀ

EL TEMPS A BENIDORM ARA

23

13:54 PM

HORA BENIDORM

20ºC

Núvols alts

N 45km/h

DIRECCIÓ I VELOCITAT DEL VENT

0%

PROBABILITATS DE PRECIPITACIONS

SELECCIONA UN PORTAL

CIUTADÀ

Informació per viure a la ciutat

COMUNICACIÓ

Prensa, Ràdio i TV

FILM OFFICE

Oficina de rodatges

SMART CITY

Indicadors de la nostra destinació

FONS EUROPEOS

Actuacions cofinançades per la UE

TRIA LES TEUES PREFERÈNCIES

SELECCIONA UNA LLENGUA PER A ESTE ORDINADOR O DISPOSITIU

Current size: 100%

AJUSTA LA GRANDÀRIA DE LLETRA
AJUSTA EL CONTRST DE LLETRA

Alumnes d'Arquitectura de la Universitat del País Basc fan un viatge per a estudiar el ‘model Benidorm’

22 abril 2026
estudiantes

Un grup de 58 estudiants i cinc professors d'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat del País Basc fan durant estos dies un viatge d'estudis per a conéixer i aprofundir en el model urbanístic de Benidorm.

Este matí, després de recórrer el Passeig Marítim de Ponent dissenyat pels arquitectes Carlos Ferrater i Xavier Martí Galí, tota la delegació s'ha desplaçat fins a l'Ajuntament de Benidorm, on han sigut rebuts pel regidor de Presidència, Juan Díaz. 

En la seua visita al Consistori, l'arquitecte municipal Rafa Landete ha desgranat als estudiants tots els detalls sobre l'emblemàtic edifici de la Casa Consistorial, que en el seu moment li va valdre l'apel·latiu de ‘rascasuelos’ en contraposició amb els grans gratacels de Benidorm.

Així mateix, l'edil de Presidència els ha parlat del 70 aniversari de l'aprovació del primer Pla General Municipal d'Ordenació, un document pioner i que va establir les bases de l'actual Benidorm.